Hemma


Förlåt för superdålig uppdatering, det var mer än 1 vecka sen jag bloggade nu. Usch det var inte bra haha.
Men kan berätta att jag har haft ett väldigt bra höstlov. Har tränat, varit med kompisar och sen på onsdagen åkte vi upp till Stockholm för att hälsa på kusinera. Det blev väldigt mycket shopping och väldigt mycket mat hehe. Ska försöka hinna med att visa upp det jag har köpt imon.
Vi kom hem idag vid två tiden. Då stack jag till gymmet, kändes att det behövdes haha. När jag kom hem fick jag lite smått panik eftersom jag upptäckte en sak. Har läxa tills imon som innebär att vi ska läsa ett par sidor i en bok. Jag trodde att det va till sidan 187 men det va tydligen till sida 287. Hundra sidor på en kväll, kul verkligen! Men jag lyckades! Så det va min kväll haha. Nee men är klar nu. Så resten av kvällen ska jag bara slappa. Kom på nu att jag även ha sovmorgon till kl 11 imon!!! Såååå skönt. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0