Fredagsmys

Heeej bloggisen! Då var det helg igen. Skönt som bara den. I Onsdags var det ridning också för första gången på väldigt länge. Åh vad kul det va att vara tillbaka i stallet! Igår blev det middag på stan och sen dans, mycket trevligt! Och igår på kvällen bestämde jag mig lite sådär i sista minuten att gå riskettan idag. För er som inte vet det så är det en obligatorisk kurs som man måste gå för att kunna ta körkort. Kände att jag ville ha det överstökat och så är det den sista Fredagen jag kan för med start från nästa Fredag så börjar jag jobba. Men kursen va inte så seg som jag trodde. Den höll på i 3 och en halv timme. Trodde det skulle va jättetråkigt men det gick väldigt fort och det va intressant att lyssna på. Efter det blev det fredagsmys!!! Typ det bästa som finns! Haha, nu ska jag mysa ner mig framför Idol. Ha det bäst, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0