Härlig Söndag

Denna söndag började med att jag och pappa träningscyklade 3,8 mil! Skönt var det, men det blåste en del så det blev lite extra jobbigt. Annars har det blivit en del franskaplugg eftersom jag har NP imorgon! Tagga prov i 3 timmar....eller inte. Eftersom det var så fint väder idag passade jag även på att gå ut och gå en runda. Resten av kvällen blir det GG! Söndagar brukar i vanliga fall vara väldigt deppiga men eftersom vi bara går tre skoldagar denna vecka så känner jag att det inte var lika tungt! Det kan man ju ändå stå ut med. P.S glöm inte bort att följa mig på insta där jag heter matildiz!

Kommentarer
Postat av: Fatmas Shop

Fina solglasögon :)

2013-05-07 @ 22:22:15
URL: http://shop.fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0