Golf

Dagens, dock blev det väldigt varmt efter ett tag eftersom det var så kvavt & fuktigt ute!
Idag har jag spelat golf på eftermiddagen, efter långt uppehåll under vintern är det äntligen dags att börja igen! Annars har jag 4 timmars matteprov imorgon så det har ju blivit lite plugg till det. Sen vill jag att ni ska veta att ni få hemskt gärna kommentera (helt ok att vara anonym) om vad ni vill läsa mer om i bloggen! Kanske mer outfits, mer personlgit, videoinlägg, musik, tips och så vidare. På det sättet blir det mycket enklare för mig att veta vad ni gillar att läsa om. Det gör det även roligare för mig eftersom det inte är sådär jättekul att bara skria om min dag hela tiden. Inte ens jag kan tänka mig att det kan vara särskilt spännande att läsa om haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer outfits! Tycker att din blogg är bra som den är :)

2013-05-21 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0