Min lördag

Igår var det skolavslutning vilket betyder att det är sommarlov nu!!! Tyvärr blev det inte så fint väder igår så jag stack till gymmet en stund innan det var dags för klassfest senare på kvällen.
Denna lördag har jag tillbringat med mina kusiner som har kommit hit från huvudstaden. Vi spelade minigolf och åt god mat och kulglass som är så himlans gott. 
Jag kan verkligen fortfarande inte fatta att det är lov nu, det är nog för att allt har gått så himla fort och jag ska faktiskt börja 2:an efter sommarlovet. Känns verkligen helt sjukt! Tänk att jag har blivit så gammal haha. Samtidigt känner jag någon slags stress för jag vill verkligen utnyttja lovet så mycket som möjligt. Jag vill hitta på många roliga saker tillsammans med vänner och ha det toppen! De första veckorna ska jag jobba men det är bara i 4 timmar per dag så det är inte så farligt. Än så länge är det inte så mycket planerat för mig men det kommer nog så småningom, jag vägrar att vara kvar här hela sommaren! Jaha, det var lite av mina tankar. Nu ska jag vara social. Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Så härligt det låter! Skönt med sommarlov ju, men känner nog ändå lite igen mig i det där du skriver om att ha stress över att vilja utnyttja lovet så mycket som möjligt.. :)

2013-06-16 @ 18:40:38
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av: olivia

hej ja tycker super duper mycket om din blogg.
hur har du gjort din header? asså hur fick du dina bilder i den "formen"? KRAMIZZZ

2013-06-17 @ 10:47:46
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,träning,vlogg

mysiga härliga bilder :D

2013-06-17 @ 14:13:57
URL: http://mandacecilia.blogg.se
Postat av: Jennifer-livet genom mitt objektiv

mumsigt!

2013-06-17 @ 20:24:12
URL: http://jenniifersjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0