Midsommar

Glad midsommar på er! Första bilden visar hur jag ser ut idag och den andra är den goda maten som jag precis har fått i mig. Synd bara att det regnar, det gör ju typ alltid det på midsommar. Det värsta var nog ändå när jag och pappa var ute och sprang på förmiddagen idag. Det regnade hela tiden och tillslut började att åska och blixtra. Usch jag hatar verkligen det, tycker det är jätteläskigt. Och så var vi dessutom ute! Men jag dog inte, så det var ju bra det iallafall. Hoppas ni få en härlig midsommar fast vädret inte är på topp (som vanligt).

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

god dagens sötnos! :D allt bra med dig idag? Hoppas du hade en fin dag igår! :)

2013-06-22 @ 13:20:36
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0