Bra produkter

Tänkte bara tipsa om några bra produkter. Från vänster - ansiktskräm, fot kräm, hårserum, värmeskydd, handkräm. Vill ni veta något mer är det bara att fråga!
Annars är värdet tråkigt som vanligt här. Så igår blev det träning på förmiddagen sen var jag ute med Isabelle en stund på kvällen. Idag var jag på stan med mamma och lunchade annars har jag bara tagit det lugnt och hoppats på att vädret ska bli bättre, utan resultat. Men imorgon drar vi dit solen är, nämligen Öland. Så ska snart dra ner till affären en snabbis! Hoppas ni har det bra! Förresten, glöm inte att följa mig på insta där jag heter matildiz och ni få gärna skriva på kik där jag har samma namn! Puss 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

jag använder mig själv av oliva serien. sjukt bra! :D

2013-07-15 @ 21:57:02
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0