Prov avklarat

Såhär såg jag ut idag. Väldigt skön outfit men ändå snygg. Det passar perfekt med såna sköna byxor nu när jag har suttit i 4 timmar och gjort matteprov. Kan inte påstå att det gick så där jättebra men det är ändå lika skönt när ett prov är avklarat.
Annars händer det ganska mycket just nu. Igår var det dansuppvisning (som förövrigt gick väldigt bra) och körlektion på schemat. Imon tar jag lång sovmorgon och efter skolan blir det piano, jobb och lucia. Och sen i helgen ska jag på utbildning. Jag kan ju inte påstå att jag är jättetaggad eftersom den håller på hela helgen. Hoppas det blir kul bara så går det att stå ut. Nehe, ska göra mig iordning för sängen nu. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0