Några timmar kvar av höstlovet

Nu var det ett tag sen jag hörde av mig men eftrersom jag har varit i stockholm så känner jag att jag inte har hunnit och hur kul är det med mobilblogg? Inte så kul. Men jag har haft ett par toppendagar i Stockholm med shopping, spökrundor, grillning, bakning och massa bus! Här ovan ser ni lite bilder från stockholm. Vågade inte riktigt ta med mig kameran på stan så dem flesta bilderna har jag tagit med mobilen och lagt upp på instagram, där heter jag matildiz onm ni vill följa mig. Har även varit duktig och inte köpt så mycket förutom ett mobilskal (bild) som täcker både baksida och framsidan av mobilen! Smart eftersom det skyddar mycket bättre då. Nehe, nu ska jag slappa. Precis som alla andra känner jag av denna söndags depression! När man har haft ett sådant bra lov så är det sista man vill att börja skolan igen. Men tiden går fort så snart är det jullov! Nu ska jag inte skriva mer eftersom det blev väldigt mycket, hurra för er som orkade läsa allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0