Dagens klädsel + smoothie

Till mellanmål idag så blev det en blåbärs smoothie för mig! Ett väldigt bra mellanmål, det är mättande och väldigt gott! Känner att jag börjar bli bättre på att variera det jag äter till frukost och mellanmål. Innan var det bara ljusa mackor som gällde. Nu varierar jag mellan olika bröd, fil med frukt, pannkakor, omellet, scones, gröt m.m. Sen kanske man inte ska äta pannkakor och scones så ofta eftersom det inte är jättenyttigt men som omväxling ibland så är det super! Jag har inte alltid varit en som äter så mycket till frukost men nu har det vänt och jag tycker det är gott att äta frukost. Sen är frukost trotts allt dagens viktigaste mål;) På sista bilden kan ni även se hur jag såg ut idag, snyggt och bekvämt är min stil!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad gott det ser ut ;) Vilket gymnasium går du på btw? :)

2012-11-07 @ 08:34:29
URL: http://minaconverse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0