Trevlig helg

Heeeej! Idag är det Söndag och morsdag, så snart kommer familjen och hämtar mig så ska vi åka ut till ett mysigt ställe och äta mat! 
Annars tycker jag att helgen som vanligt har gått väldigt snabbt. Det känns som att jag har varit ledig mycket, men det har jag egentligen inte. Det är bara att jag har jobbat 8 till 5, alltså en helt vanlig arbetsdag egentligen. Men eftersom jag nästan alltid jobbar kväll så känns det nästan som att jag är ledig när jag har hela kvällen ledig! Så det he varit skönt! Nästa vecka går jag tillbaka till att jobba mest kväll igen. 
I Fredags var jag och ute och åt med mamma och pappa i det fina vädret. Sen var min fina vän hemma så det blev jättespontant att hon kom hem till mig. Vi har inte träffats på jättelänge så vi hade jättemycket att prata om! Vi tänkte först att vi skulle ut men vi pratade så mycket att vi helt glömde bort tiden haha, sen blev vi så trötta och jag jobbade dagen efter så vi struntade i det sen. 
Ha en fin dag, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0