Snart Mars

Hej! Just nu sitter jag i soffan och har precis ätit lite lunch. Vid 14 sticker jag till jobbet och jobbar till 22, men hinner vila lite till innan dess. 
Jag har jobbat ganska mycket nu på sistone, så det var riktigt skönt att vara ledig hela denna helgen. Det händer inte så ofta. På Fredagen var det utgång, så på Lördagen låg jag mest i sängen haha. Men på Söndagen åkte jag och min pojkvän till Kosta spa där vi var hela dagen och slappade. Det var riktigt härligt!
Tiden går så otroligt fort, och snart är vi inne i Mars. Och det ser jag fran emot, för det händer mycket roligt då. I början av Mars åker jag och familjen till Sälen. Sen fyller jag år. Och i slutet av månaden blir det Berlin! Så det är kul att ha en del att se fram emot! Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0