På Mallorca

(null)
(null)
(null)
(null)
Hej vänner! Hoppas ni har det bra, för det har jag! För tillfället befinner jag mig på Mallorca med syrran. Och vi bor på ett riktigt stort och lyxigt hotell! Vi trivs riktigt bra här, och vädret är kanon. Så jag har inget att klaga på. 
Just nu väntar jag på att syrran ska bli klar så att vi sen kan ta bussen till Palma för att käka. Vi har redan åkt dit två gånger men det är bara 20 min dit och så himla mysigt där! 
Sen åker vi hem imorgon, en vecka går så otroligt fort. Men vi åker sent på kvällen så vi har även hela dagen på oss imorgon att sola och bada. Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0