Första inlägget 2017

Precis som det står i rubriken så är det här mitt första inlägg på bloggen för detta år. Och det är den 15 Januari, vilket betyder att jag har varit väldigt seg med att uppdatera hehe. Aja bättre sent än aldrig. Mitt nyår firades iallafall först hemma med familjen och med något så gott som musslor! Sen stack vi vidare mot lite festligheter. Tycker väl aldrig att nyår blir riktigt lyckat, och kan inte riktigt säga att det blev det denna gången heller pga av olika anledningar. Aja! Inte för att låta negativ men 2017 har verkligen inte börjat bra för min del. Jag har varit sjuk och mått dåligt av olika anledningar, plus att jag hittade min älskade kanin död i buren igår morse. Bästa Fluffan som har varit med min familj i 8 år. Så det var tufft, inte så kul att åka och jobb sen. Så nu kan det verkligen bara bli bättre detta år, hoppas jag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0