Sri Lanka i en vecka

Hej!! Jag har nog helt glömt bort att skriva här på bloggen att jag befinner mig i Sri lanka just nu på semester. Jag har redan varit här i en av två veckor! Resan var väldigt lång hit, och jag hade typ panik under hela resan då jag verkligen hatar att flyga. Sitter på helspänd hela tiden, men det va en lugn flygresa så jag ska inte klaga egentligen. Vi reser runt i Sri lanka och har kommit till hotell 3 av 4 nu. Det finaste hotellet hittills med riktig luftkonditionering haha. Vi har dött lite innan då det har varit allt annat än svalt när man ska sova. Så inatt kommer jag nog sova riktigt bra! Ja nu har ni fått en liten uppdatering iallafall! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0