Många jobbdagar

Heeeej! Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Dagen idag har beståt utav jobb, plugg och då träning. Ja ni hörde rätt, jag pluggade haha. Tänkte plugga till högskoleprovet, men det går sådär asså. Har ingen motivation och jag har glömt typ all matte som man lärde sig i skolan. Men jag kämpar på, trots att det är tufft haha. Annars rullar dagarna på. Jag jobbar 19 dagar på raken nu. Efter det blir det dock semester, så det är bara att ge det sista innan det äntligen blir lite ledigt. Förra Fredagen blev det lite festligheter, dock blev det ändå ganska lugnt. Denna Fredagen blir det nog lite festligheter igen, så det ska bli kul. Då har man något att se fram emot under den tuffa jobbveckan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0