Party

Det är pinsamt hur dålig jag är på att uppdatera nu för tiden. Dagarna går så himla fort och det dyker alltid upp något att göra, och då blir bloggen tyvärr lite bortglömd ibland.
Hur som helst, jag har semester nu! Dock är jag inne på sista veckan. Men 3 veckor har varit precis lagom. Första veckan var jag på Mallis med familjen. Det var riktigt mysigt. Lagomt varmt, fint väder och riktigt god mat. Annars har jag fixat mycket med lägenheten, och nu är den äntligen inflyttningsredo!! Jag har sovit där ganska mycket men i helgen ska jag flytta alla mina kläder och köpa mat och allt. Sen har jag flyttat in på riktigt! Och ikväll blir det lite festligheter, ska bli kul! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0