Fullt upp

Hej! Jag veeeet at jag har varit så dålig på att uppdatera. Det har hänt så mycket i mitt liv just nu så jag har verkligen haft fullt upp. Jag har jobbat 8 dagar i sträck, men idag är jag äntligen ledig! Det behövdes tydligen, då jag lyckades sova till halv 1. Det har typ aldrig hänt mig! Brukar sova max till 9 haha. 
Annars rullar livet på väldigt bra just nu. Känns som jag äntligen har börjat få ihop allt igen sen jag kom hem från Mallis. Jag har lyckats få 3 jobb, så det blir en del pusslande att få ihop allt med alla scheman. Men annars trivs jag jättebra med detta, så det ska nog gå bra! Nehe, dags att åka och handla. Nämligen min tur att göra mat ikväll, suck. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0