Snart besök igen

Ja nu va det de där med att vara bra på att uppdatera. Vilket jag inte är haha. Men det är alltid något som dyker upp emellan. Nu har jag iallafall lite tid över! Jag har haft besök här i en vecka nu av min syrra och kompis. Riktigt mysigt. Och alltid lika jobbigt att säga hejdå igen. Men snart får jag ytterligare besök, då min pappa kommer på Fredag! Annars idag har jag varit ledig så jag har bara solat hela dagen. Så himla skönt! Det är verkligen avkopplande, och förhoppningsvis bättrar man på brännan lite hehe. Nehe, ska försöka att lägga mig tidigt för omväxlingens skull. Lång jobbdag imon. Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0