Mycket mat

Just nu är min pappa här på besök, dock åker han hem imon. Men vi har hunnit med riktigt mycket! I lördags när jag var ledig från jobbet åkte vi iväg på en roadtrip där vi bl.a besökte en jättemysig strand där dom hade supergod paella!
Idag är jag också ledig och då stack vi först till Ikea och sen till Palma. Kan inte fatta att jag kunde bli så glad över att få kika in på Ikea. Men det var så mysigt att få äta en kanelbulle där och köpa med lite typiskt svenska grejer hem haha. Nu ska jag snart fixa mig innan vi ska ut och äta. Guuud vad man äter mycket mat när man har besök hos sig haha. Men gott är det! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0