Liseberg


Jag lever, tro det eller ej. Det har varit så mycket på sistone så jag har inte ens hunnit tänka på att blogga. Antar att det ska va så, det är ju ändå sommarlov. Det gäller att passa på liksom.
Iallafall, igår åkte vi till Gbg. Det var såklart Liseberg som gällde när vi kom fram. Jag måste skryta lite med att säga att jag åkte kanonen och Helix. Haha känner mig äckligt stolt. Har aldrig åkt dom innan, eftersom jag inte gillar lopar. Vågar åka allt förutom det. Men igår utmanade jag mig själv haha. Och dom va faktiskt väldigt roliga.
Vi sov över på ett vandrarhem där jag nu sitter i vårt rum. Vi ska snart börja dra oss hemåt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0