Sååå körd

Har kemiprov imon och jag är bara så körd, hej IG! Fattar verkligen inget och visst jag få väl skylla mig lite själv eftersom jag började plugga sent. Men eftersom jag jobbade i helgen blev det lite svårt att hinna med allt. Och så känns det väldigt långt kvar till sommaren fast det inte ens är 2 veckor kvar nu. Det är även lite tragiskt att det är juni nu och jag har fortfarande inte gått med shorts till skolan. Det har ju ändå varit ganska varmt. Nehe nu ska jag väl börja dra mig mot sängen så att jag orkar med det hemska provet imon! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Iva

Du är inte ensam Matilda! Haha, vi failar tsm!

2013-06-03 @ 22:47:56
Postat av: Madeleine Jonsson

Lycka till ändå!

2013-06-04 @ 11:23:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0