Imorgon börjar det

Nu är jag hemma igen från två mysiga dagar i Göteborg! Igår blev det shopping, fick med mig en jättesnygg jacka hem från Zara!! På kvällen blev det även Liseberg, lyckades vinna en sån stor Daim och M&M. Hehe äntligen säger jag bara. Sov också på ett jättefint hotell. Lite läskigt var det bara eftersom vi sov på 13:de våningen. Är lite höjdrädd....men det gick ju ganska bra ändå.
Idag var vädret tyvärr inte lika fint, så det blev lite till shopping innan vi åkte hem. Det har i alla fall varit ett perfekt avslut på lovet. Kan ju inte säga att jag är så taggad på at börja skolan imon. Men när man väl ha börjat så blir det säkert bra. Ha det bra hörs vi! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0