Solrosor



Igår sov jag ut. Jag brukar ställa klockan för jag gillar inte att sova för länge. Men igår tillät jag mig själv att sova lite längre. Annars igår så tränade jag, cyklade ner till stan och tog kort på solrosfältet, åt glass och sen sushi hehe. Så det blev en bra söndag.
Nu på morgonen har jag jag varit ute på en promenad. Dock hatar jag detta väder som gör varje dag till en bad hair day. Haha nä men luftfuktigheten gör att håret blir helt rakt, vilket jag hatar eftersom jag alltid har lockigt. Haha men så är det. Annars idag ska jag på intervju, alltid kul! Sen på kvällen håller jag i mitt danspass som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0