Shopping på schemat



Idag har det blivit en heldag med shopping på Emporia, Malmö. Det passar perfekt att befinna sig på ett shoppingcentrum när det regnar ute. Så det som fick följa med mig hem var ett par höstskor, ett linne och en långärmad, lite smink plus en klocka. Så jag är helnöjd! Det svider lite i plånboken, men det är det värt hehe. Lönen kommer ju dessutom nästa helg så jag överlever nog. Resten av kvällen spenderar jag framför tv:n. Det tar på krafterna mer än man tror att shoppa haha. Pussss

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

mys!!

2015-10-18 @ 00:17:45
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0