Fyrverkerier



Vi åkte ändå ut till brasan igår. Det slutade att regna så varför inte. Och vi tajmade det perfekt, så slapp att stå där och frysa hehe. Jag lyckades knäppa några icke suddiga bilder. Va lite jobbigt dock då jag tycker fyrverkerier är obehagliga och helst bara vill vända mig bort och hålla för öronen haha.
Idag kl 1 sprang jag och pappa växjöloppet 1 mil. Lite synd att det regnade, men man struntade i det när man väl började springa. Det gick helt ok och vi sprang in på en helt ok tid. Jag blir alltid så trött efter att jag har sprungit långt så när jag kom hem degade jag ett par timmar i sängen haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0