Födelsedag


Idag är det min födelsedag! Kan inte riktigt fatta det, 19 år liksom! Haha känner mig gammal. 
Jag blev firad på morgonen av bästa familjen. Sen åkte jag till skolan för att skriva prov. Lite segt att skriva prov på min födelsedag, men himlans skönt när det är över. Slutade halv tolv, då åkte jag och mina tjejkompisar ner till stan för att käka. Sen åkte vi tillbaka till skolan där jag blev överraskad med jättegoda muffins som dom hade bakat till mig. Så himla gulliga är dom!
Nu är jag hemma och ska snart åka iväg för att spela piano. Ikväll blir det förfest och sen utgång. Det kommer bli awesome! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0