Träning


Efter skolan idag körde jag direkt upp till gymmet. Där blev det en timmes kondition och sen lite armstyrka. Jag har länge gått regelbundet på gymmet och har väl tyckt att det har varit helt okej kul. Men nu helt plötsligt har jag fått värsta kicken och tycker att det är jättehärligt att komma till gymmet och träna. Kan tillochmed längta efter att få åka upp till gymmet när jag är på skolan. Haha vet inte varför det har blivit så men det är ju bra, det blir ju så mycket enklare att träna om man tycker att det är kul!
Imon slutar jag kl 12, skönt! Ska väl försöka göra nått vettigt efter det, typ plugga. Sen på kvällen blir det träning! Låter bra i mina öron. Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0