En trött dag


Lite mer bilder från huvudstaden.
Idag är det en sån dag då man är trött typ hela tiden haha. Sov länge och ändå va jag jättetrött när jag steg upp. Men ska försöka att inte somna nu, för då kan jag ju inte sova ikväll.
Iallafall, jag är ledig idag och har väl inte gjort så jättemycket för världen. Dock ganska skönt att ta det lite lugnt, det har varit mycket dom senaste dagarna. Men på dagen höll jag i pass. Ska även köra två stycken ikväll. Jag som precis har duschat...haha kanske inte så smart att göra det innan. Men kände att jag inte skulle hinna duscha håret om jag inte gjorde det nu, så det fick bli så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0