Hemma från Turkiet


Igår kom jag och syrran hem från en veckas semester i Turkiet. Åh vad härligt det va! Det enda vi gjorde var typ att sola, bada, äta gott och dricka drinkar haha. Dock var det väldigt varmt, nästan 40 grader. Så man orkade nästan inte göra något annat än att vara i poolen. Tränade faktiskt någon gång på hotellets gym, har nog aldrig svettats så mycket haha. 
Hotellet vi bodde på var helt enormt! Har aldrig varit på ett hotel så stort som detta innan. Det tog en stund att bara gå från rummet till hotellets restaurang haha. Men fint var det iallafall! Och fast jag gärna hade velat stanna en stund till är det ändå alltid skönt att kom hem. 
Tog faktiskt inte jättemycket bilder, men de jag tog kommer snart upp här! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0