Lunch på stan



Måndag igår. Innan hatade jag måndagar men den dagen är ganska bra ändå. En hyfsat kort dag med två lektioner och en stor håltimme mellan dom. Visst lite segt med hål, men brukar få en del gjort ändå. Denna gången fixade jag lite grejer på stan och sen lunch på det. På eftermiddagen gick vi runt sjön och det blev även lite fika på det. Orkade faktisk köra och träna en stund framåt kvällen också.
Denna dagen var lite segare. När jag kom hem var jag ganska trött så segade mest i sängen. Blev en sväng till gymmet framåt kvällen iallafall. Imorgon är det onsdag vilket betyder sovmorgon, yeay! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0