VS


Sorry för dålig uppdatering (igen). Men jag har varit iväg hela helgen, i Västerås faktiskt. Jag var där för att gå på simhoppsutbildning. Lite segt att vara iväg hela helgen men nu var det gjort i alla fall! Igår var det skola sen två träningspass på kvällen. Idag va det också en kort skoldag och sen träning på kvällen. Det blev ett core pass och det var JOBBIGT! Tagga träningsvärk imon hehe...
Innan jag stack till gymmet körde jag förbi Rusta för att köpa VS. Haha känns lite konstigt att åka till rusta för att köpa det. Men jag köpte en mist och en lotion så nu är jag nöjd! Nu ska jag ta mig något att äta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0