Trotsar förkyldning


Idag mådde jag skit i skolan. Vaknade med halsont imorse. Det blev inte bättre framåt dagen då jag blev väldigt snuvig och hängig också. Jag tog mig igenom skoldagen vilket jag är glad över. Dock va jag ganska trög då jag bestämde mig för att åka och träna efteråt. Jag käkade detta på bilden och började känna mig lite piggare när jag väl kom in på gymmet. Nu mår jag däremot skit igen. Jag varken orkar eller hinner bli sjuk. Få ångest bara jag tänker på det. Aja, ska sluta klaga nu. Tänker knarka alvedon och blir förhoppningsvis lite bättre tills imon, då jag har ett 6 timmars jobbpass framför mig. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0