Festlinnen

Oj vad länge sen det var jag la upp en vanlig hederlig bild tagen med min Nikon. Har inte riktigt hunnit ta upp kameran men nu så! Jag knäppte några bilder på mina senaste inköp - nämligen två lite finare linnen som passar perfekt när man ska ut.
Annars kan jag ju nu meddela att det är HÖSTLOV! Och mitt sista höstlov dessutom, vilket kanske inte är lika kul menmen. Jag ska i alla fall njuta som tusan. Trodde aldrig att lovet skulle komma med tanken på hur mycket som skulle göras innan. Och igår var det högskoleprov. Första gången jag gjorde det. Usch det var svårt. Men nu har jag testat hur det är i alla fall.
På Måndag & Tisdag är det fullt upp med skolarbete och möten på kvällen. Så idag ska jag njuta av min lediga dag. Blir förmodligen fika och lite shopping, haha det brukar bli så när jag är ledig. Pussar

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Superfina! :)

2014-10-26 @ 13:10:55
URL: http://sannawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0