Klänning



Jag brukar jobba på lördagar, men eftersom det va tävling i simhallen denna helgen så är jag ledig. Och det behövdes med tanken på att jag var på utbildning hela förra helgen + en jobbig skolvecka. Så det var skönt med sovmorgon. Senare åkte jag med mina föräldrar på lite ärenden. Jag och mamma gick och kollade på balklänning till mig. Tänkte att jag kommer förmodligen inte att hitta nått men jag kan ju kolla lite iallafall. Och vet ni vad? Jag hittade en! Den första jag provade dessutom. Jag kände direkt att det va den jag ville ha. Haha blev helt chockad att det gick så fort. Men jag är jättenöjd, och nu har jag ett problem mindre att oroa mig för. Vill inte visa bild på klänningen hehe men kan avslöja att den är ljusblå.
Nu är jag hemma och smaskar i mig en sallad som jag köpte med mig hem från donken. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Har förkyldning i kroppen + sjukt ont i benet. Har typ sträckt mig. Så känner att en lugnt kväll är precis var jag behöver nu. Ha det bäst! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0