Moped jao


Yes, nu har jag lärt mig att köra moppe också. När man har tagit körkort kan man ju även köra moppe. Så jag fick ett ryck igår kväll och lånade syrrans moppe. Efter en stund körde jag runt kvarteret och oj vad kul det va haha! Så eftersom mamma tog bilen till jobbet idag, tog jag moppen till mitt jobb. Gjorde dock bort mig rejält när jag skulle åka hem. Moppelåset är jättesvårt att låsa, så jag tog ett cykellås istället. Men det glömde såklart jag bort när jag skulle köra hem. Jag fattade inte vad det va som lät. Efter en stund kom det en kille springandes till mig och sa att låset var kvar. Pinsamt.... så typiskt mig! Jag är expert på att skämma ut mig själv suck. Efter en stund fick jag tillslut bort låset och kunde åka hem. Skönt att inget gick sönder, då hade syrran dödat mig.
Nehe, är sååå trött efter 9 timmars jobb. Så nu blir det mat, sen liiiite plugg och efter det väntar SÄNGEN. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0