Min dag

Min dag har varit helt kanon. Blev väckt på morgonen av sång och packet. Efteråt blev jag skjutsad till stationen för att åka till Lund med klassen. Där skulle vi gå på föreläsningar. Det va helt okej faktiskt. Särskilt laser showen, den var sjuuuukt bra. När jag kom hem igen var det direkt iväg till dansen. Va jättekul att dansa eftersom det va så länge sen nu. När jag kom hem blev det ännu mer packet. Kan alltså summera denna dagen som super. Tack alla som har gjort denna dagen så sjukligt bra. Ska passa på att pointera att jag vet att det är något fel med min blogg just nu. Så förmodligen ser ni inte detta inlägget just nu. Men bloggen börjar så småningom att funka igen. Pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0