Lite parfymer

Ville passa på och visa mina fina parfymer och min nyköpta "Hand". Haha oj vad det lät skumt när jag skrev det. Ni kan se den längst till höger på bilden högst upp. Jag har ganska mycket smycken nu så jag kände mig tvungen att köpa något att hänga dom på. Då hittade jag den snygga silverhanden på glitter. Den blev faktiskt riktigt snygg jämte mina parfymer.
Annars idag så var jag ju ledig från jobbet eftersom det va tävlingar i simhallen. Det va faktiskt riktigt skönt att få sova ut och bara ta dagen som den kommer. Det blev såklart en runda på stan då hehe. Fick med mig lite smycken, två tröjor och ett par löparskor hem. Bilder kommer så småningom. Nu måste jag ta tag i mitt liv igen och plugga. Sen blir det nog en springrunda. Pusss

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

åh älskar VS :)

2014-03-23 @ 02:47:04
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0