Hemma igen

Igår kom jag hem igen efter 8 timmars bilåkning. Jag kan ju säga att det va ganska skönt ändå att komma hem. Men det var också sjukt jobbigt att lämna sälen. Hade lätt kunnat stanna en vecka till. Bilderna ovanför summerar veckorna ganska bra.
Det va inte så jobbigt som jag trodde att börja skolan igen. För det första var det väldigt varmt och fint väder. Så det var riktigt skönt att cykla till skolan. Sen hade jag väldigt lång håltimme så då stack jag och min fina vän och åt sallad på stan. Så min dag har varit ganska bra ändå. Nu är jag ändå ganska slut efter att ha suttit i flera timmar med att fixa och skicka CV. Men det är äntligen klart så nu ska jag sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0