Klockan 1


Klockan är 1 nu och jag ligger fortfarande i sängen. Haha hemskt, brukar aldrig vara såhär lat. Men till mitt försvar somnade jag inte förrän typ 3. Det va nämligen lite festligheter igår på kvällen, vilket va trevligt!
Idag blir det bio framåt eftermiddagen...igen. Haha värst vad det blev mycket biotittande nu. Det blir lite så när vädret är tråk. 
Förresten, skorna på bilden är mina nya nike air run som trillade in i brevlådan igår. Och jag bara älskar dom! 
Nehe, ska försöka resa mig upp nu. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tänkte bara fråga vilken hemsida du beställde skorna från! +tummen upp för din blogg!

2014-08-08 @ 23:43:55

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0