En gammal bild


Haha va bara tvungen att visa denna bild som jag hittade när jag kollade igenom alla bilder på min dator. Haha tänk att man ha varit så liten.
Idag har jag varit en duktig dotter och hjälpt till med att städa huset. Sen bestämde jag mig lite väl sent för att åka till gymmet, då det redan hade hunnit stänga. Så det fick bli en powerwalk istället. Vågar inte riktigt springa ännu eftersom jag fortfarande är väldigt hostig.
Som jag kanske har nämt innan har jag haft godisförbud i typ 7 veckor som tog slut igår. Jag bestämde mig för att köpa mig en påse idag då. Och på något konstigt vis var jag inte sugen! Jag åt ändå, bara för att göra det (vilket va lite dumt). Detta betyder att godisförbudet gav resultat! Och på måndag börjar det igen. Känner att det är bäst att ha det så, innan det går över styr haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0