Tingsryds Marknad



I söndags var jag på shopping centret väla, har aldrig varit där innan! Det va väldigt stort! Och jag shoppade en hel del ska ni veta. Vi hade sån tur också för vi behövde sticka till Ikea, och det visade sig att det fanns ett precis jämte! Snacka om tur! Så nu har jag äntligen köpt en ny byrå till mitt rum och lite annat fint. Bilder kommer. Är så nöjd med mitt rum nu!
Igår var det jobb och sen träning på schemat. Idag var jag ledig så då blev det en tur till Tibgsryds Marknad. Jag fick b.la med mig armbanden på bilden. Är så nöjd! Dom kostade 30 kr styck. Har ett annat som jag köpte i en vanlig affär, då gav jag 120kr för samma. Så man kan ju säga att jag fyndade lite hehe. 
Nu ska jag vila en stund och sen blir det förmodligen ett litet träningspass på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0