Träning

Idag är det en sån där typisk söndag som består utav plugg och träning.
Träning är inte alltid kul och man är inte alltid så motiverad. Men nu har jag tränat regelbundet sedan sommarlovet och börjar verkligen se och känna resultat. Det kan va jobbigt och tråkigt i början, men jag lovar att efter ett tag när man börjar känna resultat är det helt klart värt allt det jobbiga.
Att hålla sig motiverad är nått som är väldigt viktigt för att orka göra något. En del av det som håller mig motiverad och gör mig mer taggad på att träna är träningskläderna. Visst, man kommer att svettas osv men jag tycker det blir mycket roligare att träna om jag har på mig något som jag trivs i. Att det både är bekvämt och snyggt liksom. Så här ovanför har jag knäppt en bild på några av mina träningskläder. Dom rosa byxorna är nya och jag längtar på att få använda dom! Var lite tveksam i början om jag skulle köpa dom, men hur kul är det inte med ett par träningsbyxor i en annan färg än dom typiska svarta? Nu ska jag inte skriva mer, hoppas ni har fått lite inspo! Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

snygga saker och härliga färger!

2014-01-21 @ 12:02:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0