Lite mer shopping

Hej people! Idag på morgonen va jag och mamma ute och gick. Helt plötsligt hade vi gått 1 mil! Det tycker jag va duktigt gjort av oss haha. Sen var jag hemma en stund innan jag och Emma tog bussen ner till stan. Där tog jag äntligen ett till hål i örat. Så nu har jag 5 på ena örat och 1 på den andra.
Sen gick vi upp till Grand för att kolla lite i affärerna. Jag fick med mig hem dessa snygga bh:ar från Cubus. Dom kommer passa perfekt under en snygg tröja med urringning på framsidan. Nehe, nu ska jag mysa ner mig framför tv:n. Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Jäklar vad hurtiga ni var då! Härligt jobbat! :D
Visa bild på örat!!:D

2014-01-07 @ 03:14:17
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0