American pancakes

Inatt hade jag jättesvårt att sova och har ingen aning om varför. Jag var helt enkelt inte trött. Så jag gick och la mig vid 12 tiden men somnade inte förrän typ 4. Så jag är lagom konstig idag. Eftersom jag vaknade halv tolv så blev det en brunch bestående av amerikanska pannkakor. Åhhh så gott det är. Det var ett tag sen jag gjorde dessa nu så kände att det var dags idag. Sedan gick vi ut på en promenad för att komma igång och sen blev det även fika hos mormor. Nu ska jag slänga i mig lite mat sen sticker jag till stan en sväng. Puss
 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Ser så himla gott ut :)

2014-01-07 @ 18:51:37
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Isabell Hedberg

Älskade pannkakor! Det bästa med att bo här är att de går att beställa typ överallt ^^
Ha en grym helg nu!

2014-01-11 @ 02:33:20
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0