Sjuk igen

Och så har jag blivit sjuk...igen! Toppen, verkligen! GAAAH vad sur jag blir. Jag har knappt sovit något alls ikväll för jag har kallsvettats och hostat som en galning. Sen visade det sig såklart att jag hade 39 graders feber. Alltså blir det ingen skola för mig idag. Är så himla nere just nu, det kunde inte komma mer olägligt! Jag har jättemycket att göra, jag har inte tid att ligga hemma och va sjuk!!! Men aja, finns inte så mkt att göra åt det nu. Jag ska i alla fall dricka min goda smoothie och hoppas att jag blir frisk så fort som möjligt. Puss 

Kommentarer
Postat av: MISS REBECCA

krya på dig :)

2014-02-05 @ 11:58:23
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0