Igår & idag

Gårdagen bestod utav övningskörning och käk på Mc Donalds. Det var sjuukt gott att äta där, bara för att det var hur länge sen som helst sen jag åt hamburgare. Resten av dagen blev det körkortsteori plugg.
Idag var det jobb/träning som gällde. Så efter 3 timmars träning var jag ganska slut. Cyklade direkt hem för att äta. Efteråt blev det fika på stan och en cykeltur upp till grand för att få tag på ett sjuuuukt fint linne. Dagen avslutades såklart med mello mys. Asså Anton säger jag bara, GAAAH. Hahaha, nu ska jag slappa. Pussssar

Kommentarer
Postat av: VICTORIA

Snyggo!

2014-02-23 @ 11:27:04
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0