Hemma från en heldag med shopping

Hej people! Nu är jag hemma från en heldag med shopping på Emporia. Klockan 8 åkte jag och mamma
med tåget och var framme i malmö två timmar senare. Jag fick med mig en hel del saker hem. Lite
allmöjligt som b.la en klänning, några linnen, lite smink, smycken, underkläder och ett par byxor.
Bilder kommer imon! Vi åt även på Vapiano. Om ni inte har ätit där någon gång så gör det.
Såååå värt det. Efter lite mer än fem timmar på shoppingcentret så åkte vi hem igen. När vi kom
fram så åkte jag direkt till stallet för att rida. Så jag är lagom trött nu. Så snart blir det sängdags.
Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0