Frukost

Börjar min söndag med en god frukost.
Hej people! Hoppas allt är tipptopp med er. Själv mår jag inte som bäst. Är fortfarande förkyld och vet inte huuuur länge jag har varit det nu. På grund av det har jag inte kunnat träna som vanligt heller, vilket suger. Jag har även prov på Tisdag och fattar för övrigt ingenting. Sen måste jag satsa rejält på körkortsteori eftersom det börjar närma sig uppkörning. Är också anmält less på att inte kunna vara spontan. Har jobb och aktiviteter som tar upp hela veckan vilket gör att jag inte ha tid över för annat.
  Oj vad jag klagar nu haha. Men jag försöker se framåt och jag vet att det kommer bli bättre. Snart är det lov (tack gode gud) och när jag har fått mitt körkort får jag liiite mer tid över till annat och det kommer inte bli lika stressigt. Måste tänka positivt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0