Från emporia

Eftersom jag inte har tillgång till min egna kamera just nu så fick jag använda pappas när jag tog dessa bilder igår. Jag förstår mig inte på den kameran riktigt, tog mig en halvtimme att lista ut hur man ändra bländaren. Bra Matilda. Sen kom det andra problemet, att jag inte kunde ladda över bilderna till datorn. Typiskt. Sen hade jag inte tid att krångla mer med det igår. Men nu hade jag det och jag lyckades hitta problemet. Så nu är bilderna uppe på bloggen, jippi.
Som sagt ät jag riktigt nöjd med inköpen. Blev själv lite förvånad över att jag köpte en klänning. Det är ju egentligen inte riktigt min stil. Men den här var sjukt snygg och jag kände att jag behövde lite finklänningar till sommaren. Nehe, nu blir det mys framför TV:n. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mina uppgifter?

E-postadress: (Oroa dig inte, bara jag kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0